Jak streaming na żywo może pomóc w promocji firmy?

Wśród metod e-marketingu dostępnych dla firm znajduje się szeroka gama rozwiązań bazujących na nowoczesnych technologiach. Wśród nich ciekawą propozycją jest streaming na żywo, czyli prowadzenie transmisji w internecie. Jak można wykorzystać ją w promocji biznesu?

Jakie wydarzenia można transmitować online?

Live streaming jest obecnie jedną z najbardziej popularnych form przekazu treści w internecie. Swoje życie online pokazują vlogerzy i celebryci, ale ten sposób transmisji jest również popularny wśród firm.

Firmy najczęściej wykorzystują streaming na żywo, aby dzielić się organizowanymi przez siebie eventami, na przykład galami, konferencjami branżowymi, otwarciami, konferencjami prasowymi czy szkoleniami.

Poprzez transmisje wydarzeń online można dotrzeć do szerokiego grona odbiorców i dać im wrażenie uczestniczenia w nich na żywo. Wystarczy tylko rozsiąść się w fotelu przed komputerem lub wziąć do ręki swój smartfon.

Jak wykorzystać live stream w promocji firmy?

Poprzez transmisje eventów firma może nie tylko przekazywać na żywo to, co dzieje się w trakcie wydarzenia, ale również skutecznie się promować. Może ona również organizować dyskusje, tutoriale, prezentacje w sieci. Live stream pomaga powiększyć zasięgi, podnieść rozpoznawalność i zaufanie, aby dzięki temu przyciągnąć jeszcze więcej zainteresowanych klientów.

W tym celu najlepiej sprawdza się realizacja transmisji online w mediach społecznościowych, na przykład na Facebooku. Wówczas widzowie mogą nie tylko oglądać, ale też komentować i korzystać z reakcji, co dodatkowo pozwala na dotarcie do szerszej publiczności.

Realizacja transmisji na żywo – jak zacząć?

Aby prowadzić transmisje wydarzeń online, nie trzeba wiele. Zasadniczo potrzebne są tylko konto w serwisie oferującym takie usługi, a także smartfon z dostępem do internetu.

Jednak podczas szerzej zakrojonych, prestiżowych eventów warto postawić na profesjonalne wsparcie. Firmy, których specjalnością jest realizacja transmisji na żywo w mediach społecznościowych oraz w innych serwisach online, mogą wtedy zapewnić swoim klientom pełną pomoc – od zaplanowania eventu, przez dostarczenie i przetestowanie sprzętu, a skończywszy na fachowym prowadzeniu streamu.

Dodaj komentarz

Twój adres e-mail nie zostanie opublikowany. Wymagane pola są oznaczone *